darmowa dostawa | szybka realizacja | bezpłatna pomoc

Uwaga! Z uwagi na prace serwisowe, mogą wystąpić problemy z wyliczeniem refundacji. W razie problemów zachęcamy do składania zamówień telefonicznych. Za utrudnienia przepraszamy. Robimy wszystko, aby udoskonalić proces realizacji zleceń NFZ.

nfz

Realizacja zleceń za marzec możliwa tylko do 31.03.2021, 23:59

info@ortomedico.pl

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Co jeżeli nie mam na wniosku nr ewidencyjnego?

Prawdopodobnie lekarz wydał zlecenie na zaopatrzenie jednakże nie udało mu się przepuścić przez system i wniosek nie jest potwierdzony, w takim przypadku należy czym prędzej udać się do placówki NFZ celem potwierdzenia zlecenia i jak najszybciej złożenia zamówienia aby refundacja w danym miesiącu nie przepadła.

Jak przebiega proces odbioru paczki? Jakie dokumenty potrzebuje do zrelaksowania zlecenie NFZ?

Przygotuj dokumenty związane ze zleceniem NFZ

Jeśli realizujesz zamówienie na starych zasadach NFZ. Przygotuj swoje dokumenty związane ze zleceniem NFZ takie jak wniosek i karta zaopatrzenia.

Odbierz i otwórz naklejkę na paczce

Wyciągnij z naklejonej na paczce etykiety jedną fakturę, którą należy podpisać imieniem i nazwiskiem, numerem pesel oraz datą odbioru.

Ważne! Na fakturze musi podpisać się osoba, której dane jako osoby obierającej zostały przedstawione podczas składania zamówienia!

Przekaż kurierowi potrzebne dokumenty

Przekaż kurierowi, wniosek i kartę zaopatrzenia (jeżeli posiadasz kartę) oraz podpisaną fakturę (która będzie w przekazanej paczce od kuriera). Gratuluję! Właśnie Twoje zamówienie bez wychodzenia z domu zostało sfinalizowane!

Telefoniczna realizacja zlecenia NFZ