darmowa dostawa | szybka realizacja | bezpłatna pomoc

Uwaga! Z uwagi na prace serwisowe, mogą wystąpić problemy z wyliczeniem refundacji. W razie problemów zachęcamy do składania zamówień telefonicznych. Za utrudnienia przepraszamy. Robimy wszystko, aby udoskonalić proces realizacji zleceń NFZ.

nfz

Realizacja zleceń za marzec możliwa tylko do 31.03.2021, 23:59

info@ortomedico.pl

Jak zrealizować zlecenie NFZ w innym sklepie medycznym, aptece ?

Zrealizuj wniosek na wyroby chłonne

Nowe zasady refundacji od 1.12.2021- pieluchomajtki

Nowe zasady refundacji od 1.12.2021- cewniki

Z uwagi na obecną sytuacje wiele pacjentów zadaje pytanie gdzie mogę otrzymać zaopatrzenie medyczne (pieluchomajtki, wyroby stomijne, wkłucia insulinowe) kiedy moja apteka, sklep medyczny jest zamknięty ?

Od stycznia wystawione nowe zlecenia realizuje się przez cały okres ważności zlecenia w jednym i tym samym miejscu (sklepie medycznym). Co w sytuacji jeżeli z jakiś przyczyn nie jest to możliwe, pacjent przebywa gdzieś indziej, nie chce wychodzić z domu szczególnie do apteki, sklepu medycznego a musi otrzymać zaopatrzenie medyczne.

Możliwa zmiana miejsca realizacji zlecenia oczywiście jest. Pacjent, który chciałby zmienić miejsce realizacji zlecenia powinien udać się do lekarza POZ (obecnie wystarczy zadzwonić do niego) , podczas teleporady otrzymać zlecenie NFZ (obecnie nr zlecenia) i ten nr można dalej wykorzystać np. w celu zamówienia internetowo na stronie www.ortomedico.pl asortymentu: majtek chłonnych, wyrobów stomijnych, urologicznych, wkłuć insulinowych, nie wychodząc z domu z dostawą pod drzwi.

Treści zawarte w serwisie ortomedico.pl mają wyłącznie cel informacyjny, edukacyjny. Nie zastępują one konsultacji użytkownika z lekarzem. Każdą kwestię opisaną w naszym serwisie należy skonsultować z lekarzem. Administrator nie ponosi żadnych konsekwencji wynikających z wykorzystania informacji zawartych w Serwisie.

Telefoniczna realizacja zlecenia NFZ