- Nowość
Silikonowa Rurka Tracheostomijna Bez Fenestracji Servox Soft Tube 22mm Rozmiar 12
Zakup z refundacją NFZ
Zrealizuj wniosek NFZZakup z dopłatą PFRON, fundacją, MOPS
Cechy produktu
- Typ wyrobu
-
wyrób medyczny
- Producent
-
Servona
- Przedstawiciel
-
Ma-Je-R Sp. z o.o
Opis produktu
Zamówienie na ten wyrób realizujemy na Państwa indywidualne zamówienie, w związku z czym dostępna forma płatności to "przedpłata na konto", a zakupiony towar nie podlega zwrotowi ani wymianie.
Rurki będą dostępne pod refundację na naszej stronie od lutego 2026r.
Rurka trechestomijna silikonowa Servox Soft Tube
▪️ Rozmiar: 12
▪️ Dostępne długości: 27, 36, 55
▪️ Rozmiar łącznika: 22 mm (Standardowy łącznik umożliwiający podłączenie filtrów HME, sztucznego nosa lub innych akcesoriów)
▪️ Fenestracja: Bez fenestracji (rurka jest gładka, nie ma bocznych otworów w ściance; jest to ważne dla pacjentów po laryngektomii, np. używających protezy głosowej, aby mogli blokować tracheostomię podczas mówienia lub dla zapobiegania aspiracji w określonych przypadkach).
▪️ Materiał: W pełni wykonana z silikonu (miękka, elastyczna, bez lateksu).
▪️ Dostępna w różnych rozmiarach (np. 10/55, 8/55, 9/36, gdzie pierwsza liczba oznacza rozmiar wewnętrzny, a druga długość).
Charakteryzuje się wyjątkową miękkością i elastycznością (Soft Tube), co minimalizuje podrażnienia i nacisk na delikatną skórę wokół otworu.
- Ułatwia pacjentom po laryngektomii z protezą głosową blokowanie tracheostomii podczas mówienia
- Bez kaniuli wewnętrznej
- Mała długość minimalizuje ryzyko urazu lub podrażnienia tchawicy
Rurka bez fenestracji- bez otworów
Dobór odpowiedniej rurki do tchawicy jest bardzo ważny. Musi ona być dopasowana tak, aby pacjent mógł swobodnie oddychać, ale jednocześnie nie powodować dyskomfortu. Lekarz musi dokładnie zmierzyć tchawicę, aby wybrać rurkę o odpowiedniej wielkości i długości. Każdy pacjent wymaga indywidualnego podejścia, dlatego wybór rurki tracheostomijnej to decyzja podejmowana w oparciu o szczegółową ocenę jego stanu zdrowia. Lekarz prowadzący, we współpracy z innymi specjalistami, dobiera rurkę, która najlepiej spełni oczekiwania pacjenta i zapewni mu komfort.
Kod produktu:
Rozmiar:
8/ 27 (26472)
8/36 (26473)
8/55 (26474)
---------------
9/27 (26475)
9/36 (26476)
9/55 (26477)
---------------
10/27 (26478)
10/36 (26479)
10/55 (26480)
---------------
12/27 (26481)
10/36 (26485)
10/55 (26483)
WSKAZANIA:
✅ Pacjenci po laryngektomii
PRZECIWWSKAZANIA:
❌ Stosowanie niezgodne z zaleceniami lekarza
❌ Nadwrażliwość na silikon
Pamiętaj: Wszelkie decyzje dotyczące wyboru rurki tracheostomijnej i jej rozmiaru muszą być podejmowane wyłącznie przez lekarza, pielęgniarkę laryngologiczną lub innego uprawnionego specjalistę medycznego, po dokładnym badaniu.
Podmiot prowadzący reklamę: Relax-Med Sp. z o.o.
Producent: Servona
Przedstawiciel: Majer Sp. z o.o.
Wyrób medyczny
CE - DEKLARACJA ZGODNOŚCI z unijnymi normami, które potwierdzają bezpieczeństwo i jakość produktu. Deklaracja zgodności wynika z przepisów dyrektyw Unii Europejskiej i każdy produkt wprowadzony na rynek UE powinien posiadać takie oznaczenia.
Produkt jest zarejestrowany przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych jako WYRÓB MEDYCZNY i spełnia wynikające z tego bardzo rygorystyczne normy, gwarantuje bezpieczeństwo i jakość.
UWAGA - To jest wyrób medyczny. Dla bezpieczeństwa używaj go zgodnie z instrukcją lub etykietą. W przypadku wątpliwości skonsultuj się ze specjalistą, gdyż ten wyrób medyczny może nie być odpowiedni dla Ciebie.
Inni szukali dodatkowo
FAQ
Gdzie wpisać numer zlecania ?
Realizacja zleceń NFZ możliwa jest przez naszą stronę internetową ortomedico.pl
Warto posiadać konto, gdyż po złożeniu zamówienia zlecenie zostanie zachowane na Twoim koncie.
Wejdź w link i zarejestruj swoje zlecenie : https://ortomedico.pl/module/st_ezwm/order
Jak dobrać asortyment ?
Masz dwie możliwości:
- Dobieraj produkty bezpośrednio z kalkulatora
- Dobieraj produkty ze strony - doliczą się pod refundacje
Nie zaleca się bez potrzeby odłączać cewnika od worka do zbiórki moczu.
Worki posiadają umieszczony na dole worka kranik. W zależności od rodzaju worka należy do przekręcić lub odpiąć aby usunąć zawartość ze środka.
Podstawowe kroki :
- Podstaw basen medyczny pod worek z moczem.
- Otwórz zawór worka ( np przez przyciśnięcie, przekręcenie, zdjęcie zatyczki - w zależności od worka)
- Odprowadź zawartość z worka do basenu, nie może znajdować się w zbyt dużej odległości/wysokości aby uniknąć "pluśnięć" dookoła pojemnika
- Zdezynfekuj końcówkę odprowadzającą worka gazikiem nasączonym środkiem antyseptycznym, możesz użyć także sprayu i chusteczki
- Zaciśnij zacisk, upewniając się iż jest szczelny
- Opróżnij zawartość basenu
Jakie zasady obowiązują przy opróżnianiu i wymianie worka?
Nie, zlecenie NFZ może zostać zrealizowane częściowo. Jeśli masz zlecenie na 12 miesięcy, możesz dokonać zakupu na dowolną liczbę miesięcy, jednak maksymalnie na 6 miesięcy jednorazowo.
Warto pamiętać, że po rozpoczęciu realizacji zlecenia w jednym sklepie, kolejne zakupy w ramach tego samego zlecenia możesz zrobić w innym sklepie.
Ważne! Nie można realizować części miesiąca – jeśli raz dokonasz realizacji, reszta niewykorzystanych sztuk na dany miesiąc przepada.
Jeśli zdecydujesz się na jednorazowy zakup na kilka miesięcy (np. styczeń, luty i marzec), kolejne zakupy w ramach refundacji możesz zrobić dopiero po upływie tych miesięcy.
- Realizuje zlecenie NFZ chciałabym się dowiedzieć czy Państwo wysyłajcie zamówione produkty i na jakiej zasadzie?
Przy realizacji zleceń NFZ darmowa jest możliwa wysyłka przy przedpłacie i kurier GLS o innych formach dostawy można dowiedzieć się tutaj - Zapomniałam zrealizować zlecenie z poprzedniego miesiąca czy mogę zrealizować z miesiąca poprzedniego zlecenie mimo, że się skończył ?
Niestety zlecenie można zrealizować od miesiąca w którym składa się zamówienie i max 6 miesięcy do przodu. Nie da się złozyć zamówienia na już zakończony miesiąc.
Jeśli chcesz złożyć zamówienie możesz go zrealizować w dowolnym dniu miesiąca. - Czy zlecenie wystawione przez lekarza trzeba obecnie potwierdzać w placówce NFZ ?
Nie, potwierdza automatycznie lekarz przy wystawianiu oraz sklep/apteka przy realizacji zlecenia. Nie ma konieczności udawania się do placówki NFZ. - Mam już interesujące rzeczy w koszyku, czy mogę teraz dodać nr zlecenia NFZ ?
Tak, jest taka możliwość
Opinie naszych klientów
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane