BŁĄD 413 – Za duży plik podczas realizacji zamówienia NFZ
Podczas procesu realizacji zamówienia NFZ system wymaga wgrania pliku potwierdzającego uprawnienie (np. skan lub dokument w formacie PDF lub JPEG). Aktualnie, z powodu prowadzonych prac konserwacyjnych na serwerze, maksymalny dozwolony rozmiar pliku wynosi 1 MB. Jeżeli próbujesz wgrać plik o większej wadze, system zwraca błąd 413.
Sprawdzenie rozmiaru pliku:
Zmniejszenie rozmiaru pliku:
Alternatywna pomoc:
Po zmniejszeniu rozmiaru pliku do wartości nieprzekraczającej 1 MB:
Dziękujemy za zrozumienie i cierpliwość. Pracujemy nad tym, aby usprawnić proces i zminimalizować wszelkie niedogodności. W razie dodatkowych pytań lub problemów prosimy o kontakt poprzez czat lub infolinię.
Pn - Pt: 8:00 - 16:00
Sob: nieczynne
Infolinia
poniedziałek-piątek: 8.00-16.00E-mail:
info@ortomedico.pl