Najczęściej zadawane pytania

W tym miejscu znajdziesz odpowiedzi na pytania zadawanie przez klientów Ortomedico. Jeśli nie znajazłeś szukanej kwestii, skontakuj się z nami.

Jak złożyć reklamację?


Przykro nam iż doszło do tego, że musisz składać reklamację .

Aby być gotowym przed kontaktem z nami przygotuj : numer zamówienia, imię i nazwisko kupującego, paragon/fakturę 

Możesz złożyć ją : 

a) telefonicznie kontaktując się z odpowiednim działem

  • produkty chłonne - 533 967 486
  • produkty stomijne - 730 777 105
  • produkty urologiczne - 730 777 105
  • produkty diabetyczne* - 505 749 154
  • inny dział - skontaktuj się z ogólną infolinią - 32 42 26 231 

* produkty marki Abbot np Freestyle Libre wymagają aby najpierw skontaktować się z infolinią producenta : 800 500 800 
   tam zgłosić wadę produktu, po otrzymaniu numeru reklamacji dopiero przekazać ją nam
 

b) mailowo kontaktując się z odpowiednim działem

  • produkty chłonne - chorzow@relax-med.pl
  • produkty stomijne - katowice2@relax-med.pl
  • produkty urologiczne - katowice2@relax-med.pl
  • produkty diabetyczne*: - wodzislaw@relax-med.pl
  • inny dział - skontaktuj się z ogólną infolinią - reklamacje@relax-med.pl

* produkty marki Abbot np Freestyle Libre wymagają aby najpierw skontaktować się z infolinią producenta : 800 500 800 

   tam zgłosić wadę produktu, po otrzymaniu numeru reklamacji dopiero przekazać ją nam

c) wypełniając formularz kontaktowy

Dowiedz się więcej

Loading...