Zamówienia
Po złożeniu zamówienia otrzymujesz maila potwierdzającego, a my rozpoczynamy przygotowanie paczki.
Gdy zaksięgujemy wpłatę za zakupiony towar, otrzymujesz wiadomość, a my przygotowujemy do niego dokumenty (paragon/fakturę).
Spakowane zamówienie wraz z dokumentami przekazywane jest do wysyłki
- Przed zakupem możesz wygenerować i pobrać fakturę proformę
- Przy realizacji zamówienia automatycznie wysyłamy elektroniczną fakturę imienną lub fakturę VAT ( w zależności od wyboru przy składaniu zamówienia) - NIEZALEŻNIE CZY JEST TO ZAKUP PRUWATNY CZY NA NFZ
- Jeśli chcesz złożyć wniosek o dopłatę z MOPS/PFRON lub do innej instytucji zaznacz opcję w formularzu składania zamówienia odpowiednie pole.
Dzięki temu otrzymasz z naszej strony pełny komplet dokumentów, który potrzebujesz. - Potrzebujesz dodatkowe dokumenty lub nie otrzymałeś dokumentu przy zamówieniu ? Skontaktuj sie z nami
Czas wysyłki zamówienie zależy od tego czy produkt jest na stanie lub jest zamawiany pod klienta
a) Jeśli produkt jest na magazynie wysyłka z naszego punktu to około 2 dni robocze
b) Jeśli składasz zamówienie dla asortymentu, który zamawiany jest pod klienta realizacja trwa od 4-7 dni roboczych.
Przy składaniu zamówienia możesz dopisać prośbę o przyśpieszoną wysyłkę - jeśli będzie taka możliwość uwzględnimy Twoją prośbę.
Masz pytania dotyczące asortymentu ?
Możesz skontaktować się z Nami przez
- czat
- telefonicznie kontaktując się z odpowiednim działem
- produkty chłonne - 533 967 486
- produkty stomijne - 730 777 105
- produkty urologiczne - 730 777 105
- produkty diabetyczne - 505 749 154
- likwidacja barier architektonicznych - 530 432 289
- mailowo
- wypełniając formularz kontaktowy