Najczęściej zadawane pytania

W tym miejscu znajdziesz odpowiedzi na pytania zadawanie przez klientów Ortomedico. Jeśli nie znajazłeś szukanej kwestii, skontakuj się z nami.

Wysyłka i zwroty

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Kupujący bez rejestracji mogą sprawdzić status paczki pod tym adresem (podając numer zamówienia lub adres e-mail). Ponadto klienci otrzymują generowane automatycznie maile z informacją o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, zaksięgowanie wpłaty, wysłanie zamówienia


Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Wyroby medyczne po wydaniu ze Sklepu Internetowego w ramach Sprzedaży Wysyłkowej Produktów Leczniczych nie podlegają zwrotowi.

Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy z zastrzeżeniem ppkt. 1 bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Dowiedz się więcej 


Jak złożyć reklamację?

Przykro nam iż doszło do tego, że musisz składać reklamację .

Aby być gotowym przed kontaktem z nami przygotuj : numer zamówienia, imię i nazwisko kupującego, paragon/fakturę 

Możesz złożyć ją : 

a) telefonicznie kontaktując się z odpowiednim działem

  • produkty chłonne - 533 967 486
  • produkty stomijne - 730 777 105
  • produkty urologiczne - 730 777 105
  • produkty diabetyczne* - 505 749 154
  • inny dział - skontaktuj się z ogólną infolinią - 32 42 26 231 

* produkty marki Abbot np Freestyle Libre wymagają aby najpierw skontaktować się z infolinią producenta : 800 500 800 
   tam zgłosić wadę produktu, po otrzymaniu numeru reklamacji dopiero przekazać ją nam
 

b) mailowo kontaktując się z odpowiednim działem

  • produkty chłonne - chorzow@relax-med.pl
  • produkty stomijne - katowice2@relax-med.pl
  • produkty urologiczne - katowice2@relax-med.pl
  • produkty diabetyczne*: - wodzislaw@relax-med.pl
  • inny dział - skontaktuj się z ogólną infolinią - reklamacje@relax-med.pl

* produkty marki Abbot np Freestyle Libre wymagają aby najpierw skontaktować się z infolinią producenta : 800 500 800 

   tam zgłosić wadę produktu, po otrzymaniu numeru reklamacji dopiero przekazać ją nam

c) wypełniając formularz kontaktowy

Dowiedz się więcej


Jakie są koszty wysyłki wybranego przeze mnie produktu?

Wszystko zależy czy planujesz zakup prywatny czy na refundację NFZ 
Dzięki podpisanej umowie z NFZ koszty dostawy są obniżone a przy wybraniu Kuriera GLS z przedpłatą dostawa jest DARMOWA ( na terenie Polski) 

Dowiedz się więcej


Jak zmienić zlecenie na wyroby medyczne NFZ?

1. Najpierw skontaktuj się ze swoim lekarzem, który wystawił poprzednie zlecenie. Poproś go o wstrzymanie dotychczasowego zlecenia oraz o przygotowanie nowego.

2. Lekarz na prośbę pacjenta powinien zmienić zlecenie NFZ, a pacjent otrzymać nowy 13-cyfrowy numer zlecenia.

3. Jest to równoznaczne z tym, że poprzednie zlecenie zostaje wstrzymane i nie będzie już aktywne.

4. Z nowym numerem zlecenia medycznego można dokonać zakupów w innym sklepie medycznym albo aptece niż poprzednim razem.


Loading...