To jest wyrób medyczny. Dla bezpieczeństwa używaj go zgodnie z instrukcją lub etykietą. W przypadku wątpliwości skontaktuj się ze specjalistą.
Poprzedni
Następny
169610 Płytka Stomijna SenSura Mio Convex Deep Click 60/15-44 mm Wypukły Przylepiec Coloplast
169610 Płytka Stomijna SenSura Mio Convex Deep Click 60/15-44 mm Wypukły Przylepiec Coloplast
169610 Płytka Stomijna SenSura Mio Convex Deep Click 60/15-44 mm Wypukły Przylepiec Coloplast
169610 Płytka Stomijna SenSura Mio Convex Deep Click 60/15-44 mm Wypukły Przylepiec Coloplast
zoom_in
169610 Płytka Stomijna SenSura Mio Convex Deep Click 60/15-44 mm Wypukły Przylepiec Coloplast
169610 Płytka Stomijna SenSura Mio Convex Deep Click 60/15-44 mm Wypukły Przylepiec Coloplast
169610 Płytka Stomijna SenSura Mio Convex Deep Click 60/15-44 mm Wypukły Przylepiec Coloplast
169610 Płytka Stomijna SenSura Mio Convex Deep Click 60/15-44 mm Wypukły Przylepiec Coloplast
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right

169610 Płytka Stomijna SenSura Mio Convex Deep Click 60/15-44 mm Wypukły Przylepiec Coloplast

Index: P0170968
EAN: 5708932847926
Kod refundacji: W.01

Produkt możliwy do refundacji

Produkty podobne:
Cena:
34,65 zł
2 osób kupiło ten produkt

Ilość sztuk

Złoż zamówienie telefonicznie

Zakup z refundacją NFZ

Zrealizuj wniosek NFZ

Zakup z dopłatą PFRON, fundacją, MOPS

Porozmawiaj online z konsultantem

Porozmawiaj online z konsultantem

Zapytaj naszego konsultanta, jeśli masz wątpliwości dotyczące produktu lub finansowania zakupów.

Połącz się teraz
Typ wyrobu
wyrób medyczny
Producent
Coloplast A.S
Dystrybutor w Polsce
Coloplast Sp. z o.o.
Dopasowanie średnicy
ø 60 Coloplast
Wszystkie parametry

Opis produktu

Płytka Stomijna SenSura® Mio Convex Deep Click 60/15-44 mm – Komfort, Bezpieczeństwo, Dyskrecja

Płytka stomijna SenSura® Mio Convex Deep Click to innowacyjny produkt stworzony z myślą o osobach ze stomią wymagającą szczególnej troski i precyzyjnego dopasowania. Dzięki zaawansowanym technologiom, zakrzywionemu kształtowi oraz elastycznym materiałom, płytka ta doskonale sprawdza się w przypadku nierównych obszarów skóry, głębokich zagłębień oraz stomii wymagających uniesienia ponad poziom skóry. Jej funkcjonalność, komfort użytkowania i dyskrecja sprawiają, że jest niezastąpionym rozwiązaniem dla osób prowadzących aktywne życie.

Kluczowe zalety:

Adaptacyjna płytka typu convex

  • Dzięki zakrzywionemu kształtowi i wbudowanym liniom zgięcia łączy stabilność z elastycznością, co zapewnia wyjątkowe dopasowanie do ciała.
  • Pozwala na wygodne i bezpieczne uniesienie stomii ponad powierzchnię skóry, nawet w trudnych przypadkach.

Elastyczny przylepiec

  • Dopasowuje się do indywidualnych kształtów ciała, zapewniając bezpieczne przyleganie nawet podczas ruchu.
  • Elastyczność materiału umożliwia płytce „pracę” wraz z ciałem, co minimalizuje ryzyko odklejania i zwiększa komfort noszenia.

Funkcjonalność i elastyczność użytkowania

Płytka stomijna SenSura Mio Convex Deep Click to dwuczęściowe rozwiązanie, które zapewnia wygodę i elastyczność w codziennym użytkowaniu:

Możliwość odłączenia worka stomijnego od płytki

Pozwala na łatwą wymianę worka bez konieczności zmiany całego systemu.

System łączenia Click

  • Słyszalne „kliknięcie” podczas połączenia płytki z workiem stomijnym daje poczucie bezpieczeństwa i pewności, że produkt został poprawnie zainstalowany.
  • Ułatwia codzienne korzystanie i umożliwia wymianę worka bez konieczności zmiany płytki, co oszczędza czas i zwiększa wygodę użytkowania.

Okrągły filtr przeciwdziałający balonowaniu

  • Redukuje problem gromadzenia się powietrza w worku stomijnym nawet o 61%.
  • Wyposażony w unikalny filtr wstępny, który chroni filtr węglowy i membranę przed zanieczyszczeniem, zapewniając ich długotrwałe działanie.
  • Zwiększa dyskrecję użytkowania, szczególnie podczas snu i w sytuacjach towarzyskich.

Dostępne warianty – dopasowanie do indywidualnych potrzeb

Płytki stomijne SenSura® Mio Convex dostępne są w dwóch wariantach, które zostały zaprojektowane z myślą o różnorodnych potrzebach użytkowników. Dzięki tej różnorodności każdy pacjent może znaleźć rozwiązanie idealnie dostosowane do swojego rodzaju stomii, budowy ciała oraz stopnia nierówności skóry.

1. Light Convex

Idealna do stomii z ujściem na poziomie skóry lub w obszarach wymagających lekkiego uniesienia.

Zalecana w przypadku płytkich nierówności skóry, gdzie wystarczy minimalne zakrzywienie płytki.

2. Deep Convex

Przeznaczona do stomii z ujściem poniżej poziomu skóry, które wymagają znacznego wsparcia i uniesienia.

Polecana w przypadku głębokich zagłębień i trudnych do zabezpieczenia obszarów skóry.

Unikalne materiały dla komfortu i dyskrecji

Tekstylne wykończenie:

  • Miękkie i przyjazne dla skóry, co zwiększa komfort noszenia.
  • Szybko wysycha po kąpieli, co zmniejsza ryzyko podrażnień i poprawia higienę.
  • Zapewnia estetyczny wygląd, przypominając element odzieży, a nie produkt medyczny.

Neutralny kolor:

  • Starannie dobrany spośród setek odcieni, aby maksymalnie zwiększyć dyskrecję – nawet w przypadku noszenia jasnych ubrań.

Dwuczęściowy system stomijny SenSura® Mio Convex Deep Click

Dwuczęściowy system stomijny SenSura® Mio Convex od firmy Coloplast to zaawansowane rozwiązanie, które łączy dwa kluczowe komponenty:

  • Płytkę stomijną – zapewniającą idealne dopasowanie do kształtu ciała i bezpieczne przyleganie do skóry.
  • Worek stomijny – łatwo i pewnie mocowany do płytki.

Oba elementy są łączone przy pomocy solidnego pierścienia z mechanizmem zatrzaskowym, który zapewnia stabilność i dyskrecję użytkowania. Taka konstrukcja pozwala na dłuższe pozostawanie płytki na skórze, co ogranicza konieczność jej częstej wymiany. Codzienna pielęgnacja ogranicza się jedynie do wymiany worka stomijnego, co zwiększa komfort i ułatwia codzienne funkcjonowanie.

Wskazania do stosowania płytki stomijnej SenSura® Mio Convex Deep Click

  • Stomia z ujściem poniżej poziomu skóry wymagająca uniesienia ponad jej powierzchnię.
  • Nierówności lub zagłębienia skóry wokół stomii utrudniające szczelne przyleganie standardowych płytek.
  • Konieczność zapewnienia stabilności stomii w przypadku intensywnej aktywności fizycznej.
  • Problemy z balonowaniem worka stomijnego – zastosowanie filtra przeciwdziałającego gromadzeniu się powietrza.
  • Potrzeba długotrwałej ochrony i komfortu dla skóry wrażliwej lub podatnej na podrażnienia.

Przeciwwskazania do stosowania płytki stomijnej SenSura® Mio Convex Deep Click

  • Stomia z ujściem na poziomie skóry lub powyżej jej poziomu (zaleca się wariant Light Convex lub płytkę płaską).
  • Uczulenie na materiały użyte w płytce stomijnej.
  • Bardzo wrażliwa lub uszkodzona skóra wokół stomii wymagająca intensywnej regeneracji.
  • Stosowanie produktu w sposób niezgodny z zaleceniami producenta.
  • Niedopasowany rozmiar otworu płytki do wielkości stomii, co może prowadzić do przecieków lub uszkodzenia skóry.

CE - DEKLARACJA ZGODNOŚCI z unijnymi normami, które potwierdzają bezpieczeństwo i jakość produktu. Deklaracja zgodności wynika z przepisów dyrektyw Unii Europejskiej i każdy produkt wprowadzony na rynek UE powinien posiadać takie oznaczenia.

Produkt jest zarejestrowany przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych jako WYRÓB MEDYCZNY i spełnia wynikające z tego bardzo rygorystyczne normy, gwarantuje bezpieczeństwo i jakość.

UWAGA - To jest wyrób medyczny. Dla bezpieczeństwa używaj go zgodnie z instrukcją lub etykietą. W przypadku wątpliwości skonsultuj się ze specjalistą, gdyż ten wyrób medyczny może nie być odpowiedni dla Ciebie.

Na razie nie dodano żadnej recenzji. Zaloguj się do swojego konta aby wystawić opinię.

FAQ

Jak zrealizować zlecenie NFZ?

Gdzie wpisać numer zlecania ?

Realizacja zleceń NFZ możliwa jest przez naszą stronę internetową ortomedico.pl 

Warto posiadać konto, gdyż po złożeniu zamówienia zlecenie zostanie zachowane na Twoim koncie.

Wejdź w link i zarejestruj swoje zlecenie : https://ortomedico.pl/module/st_ezwm/order

Jak dobrać asortyment ?

Masz dwie możliwości:

  • Dobieraj produkty bezpośrednio z kalkulatora
  • Dobieraj produkty ze strony - doliczą się pod refundacje
Jak opróżnić worek do zbiórki moczu ?

Nie zaleca się bez potrzeby odłączać cewnika od worka do zbiórki moczu.

Worki posiadają umieszczony na dole worka kranik. W zależności od rodzaju worka należy do przekręcić lub odpiąć aby usunąć zawartość ze środka. 

Podstawowe kroki :

  • Podstaw basen medyczny pod worek z moczem.
  • Otwórz zawór worka ( np przez przyciśnięcie, przekręcenie, zdjęcie zatyczki - w zależności od worka)
  • Odprowadź zawartość z worka do basenu, nie może znajdować się w zbyt dużej odległości/wysokości aby uniknąć "pluśnięć" dookoła pojemnika
  • Zdezynfekuj końcówkę odprowadzającą worka gazikiem nasączonym środkiem antyseptycznym, możesz użyć także sprayu i chusteczki
  • Zaciśnij zacisk, upewniając się iż jest szczelny
  • Opróżnij zawartość basenu

Jakie zasady obowiązują przy opróżnianiu i wymianie worka?

Zapoznaj się z artykułem

Kto może wystawić zlecenie NFZ na produkty stomijne ?

Zlecenia na wyroby stomijne oraz sprzęt stomijny wystawia:

  • Lekarz podstawowej opieki zdrowotnej
  • Lekarz posiadający specjalizację w dziedzinie medycyny rodzinnej
  • Lekarz posiadający specjalizację w dziedzinie pediatrii 
  • Lekarz posiadający specjalizację w dziedzinie chirurgii ogólnej
  • Lekarz posiadający specjalizację w dziedzinie chirurgii dziecięcej
  • Lekarz posiadający specjalizację w dziedzinie chirurgii onkologicznej 
  • Lekarz posiadający specjalizację w dziedzinie onkologii klinicznej lub chemioterapii nowotworów
  • Lekarz posiadający specjalizację w dziedzinie położnictwa i ginekologii 
  • Lekarz posiadający specjalizację w dziedzinie onkologii klinicznej lub onkologii i hematologii dziecięcej 
  • Lekarz posiadający specjalizację w dziedzinie urologii lub urologii dziecięcej 
  • Lekarz posiadający specjalizację w dziedzinie geriatrii 
  • Lekarz posiadający specjalizację w dziedzinie rehabilitacji lub rehabilitacji medycznej, lub rehabilitacji ogólnej, lub rehabilitacji w chorobach narządu ruchu
  • Lekarz posiadający specjalizację w dziedzinie chorób wewnętrznych 
  • Felczer ubezpieczenia zdrowotnego
  • W przypadku urostomii, kolostomii i ileostomii także lekarz posiadający specjalizację w dziedzinie chirurgii klatki piersiowej lub lekarz posiadający specjalizację w dziedzinie ginekologii onkologicznej W przypadku kolostomii i ileostomii także lekarz posiadający specjalizację w dziedzinie gastroenterologii
  • W przypadku przetoki ślinowej także lekarz posiadający specjalizację w dziedzinie chirurgii szczękowo-twarzowej lub lekarz posiadający specjalizację w dziedzinie otolaryngologii lub otolaryngologii dziecięcej
  • Lekarz spełniający wymagania do udzielania świadczeń gwarantowanych z zakresu opieki paliatywnej i hospicyjnej, realizowanych w warunkach domowych, o którym mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 31d ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, w zakresie wykonywania tych świadczeń
  • Pielęgniarka lub położna, o której mowa w art. 15a ust. 1 ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej Kontynuacja zlecenia przez pielęgniarkę lub położną, o której mowa w art. 15a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej, przez okres do 6 miesięcy od dnia określonego w dokumentacji medycznej (dotyczy lp. 99)

Czy muszę realizować od razu całe zlecenie NFZ ?

Nie, zlecenie NFZ może zostać zrealizowane częściowo. Jeśli masz zlecenie na 12 miesięcy, możesz dokonać zakupu na dowolną liczbę miesięcy, jednak maksymalnie na 6 miesięcy jednorazowo.

Warto pamiętać, że po rozpoczęciu realizacji zlecenia w jednym sklepie, kolejne zakupy w ramach tego samego zlecenia możesz zrobić w innym sklepie.

Ważne! Nie można realizować części miesiąca – jeśli raz dokonasz realizacji, reszta niewykorzystanych sztuk na dany miesiąc przepada.

Jeśli zdecydujesz się na jednorazowy zakup na kilka miesięcy (np. styczeń, luty i marzec), kolejne zakupy w ramach refundacji możesz zrobić dopiero po upływie tych miesięcy.

Często zadawane pytania - realizacja wniosków NFZ
  • Realizuje zlecenie NFZ chciałabym się dowiedzieć czy Państwo wysyłajcie zamówione produkty i na jakiej zasadzie?
    Przy realizacji zleceń NFZ darmowa jest możliwa wysyłka przy przedpłacie i kurier GLS o innych formach dostawy można dowiedzieć się tutaj 

  • Zapomniałam zrealizować zlecenie z poprzedniego miesiąca czy mogę zrealizować z miesiąca poprzedniego zlecenie mimo, że się skończył ?
    Niestety zlecenie można zrealizować od miesiąca w którym składa się zamówienie i max 6 miesięcy do przodu. Nie da się złozyć zamówienia na już zakończony miesiąc.
    Jeśli chcesz złożyć zamówienie możesz go zrealizować w dowolnym dniu miesiąca.
  • Czy zlecenie wystawione przez lekarza trzeba obecnie potwierdzać w placówce NFZ ?
    Nie, potwierdza automatycznie lekarz przy wystawianiu oraz sklep/apteka przy realizacji zlecenia. Nie ma konieczności udawania się do placówki NFZ.
  • Mam już interesujące rzeczy w koszyku, czy mogę teraz dodać nr zlecenia NFZ ?
    Tak, jest taka możliwość
Czy jest coś takiego jak zatyczką do stomii do kąpieli ?

Witam tak jest coś takiego zatyczka do stomii stosuje się ją miedzy innymi do kąpieli czy irygacji. 
Zatyczka jest jednorazowego użytku.
Produkt znaleźć można tutaj : Zatyczka 1-częściowa Conseal Alterna

Na ile miesięcy można wystawić zlecenie ? Jak realizować wniosek ?

Wypisywanie zlecenia

Przy zleceniach cyklicznych zlecenie lekarz może wystawić je na maksymalnie 12 miesięcy ( miesiąc wystawiania i 11 do przodu)

Dotyczy to kodów np. P.099; P.141; P.100; P.101; P.136; P.137 itd. 

*Przy czym nie dotyczy to kodów P.099A oraz P.141 - nowo wyłoniona stomia. Takie zlecenie wystawiane jest jednokrotnie na okres jednego miesiąca.

Realizacja zlecenia

Pacjent nie musi realizować całego zlecenia na raz. Może wykupywać asortyment co miesiąc, lub zakupić na kilka miesięcy jednocześnie

W ciągu jednego zakupu może wykorzystać maksymalnie 6 miesięcy. 

Całe zlecenie od momentu pierwszego zakupu do ostatniego miesiąca musi zostać zrealizowane w jednym miejscu ( aptece/sklepie medycznym)

Jedyna możliwość zmiana sklepu to udanie się do lekarza ( dokładnie tego, który wystawił zlecenie) i anulowanie zlecenia.

W tym momencie lekarz może wystawić nowe zlecenie, do zrealizowania w nowym miejscu

Jakie zmiany refundacji na wyroby stomijne obowiązują od 1 stycznia 2023?

Od 1 stycznia 2023 roku zmianie uległa refundacja wyrobów stomijnych. Ustanowiono 2 zlecenia na sprzęt stomijny (P.99 worki i płytki i P.141 akcesoria) oraz osobne zlecenie (P.99.A, P.141.A) dla pacjentów nowo operowanych z podwójnym limitem. Podwyższono limity: w kolostomii i ileostomii do 450 zł ; w urostomii do 530 zł, akcesoria 120 zł w tym 20% dopłaty pacjenta. Wystawiający zlecenie będzie zlecał ryczałt lub jego część lub jego wielokrotność w przypadku pacjentów z 47ZN, 47ZND, 47DN.

Więcej informacji znajdziesz w artykule

Jak wystawić zlecenie na kod P.099 lub P.141 ? Czym jest limit sztuk?

Od 1 stycznia 2024 roku będą obowiązywały nowe zasady refundacji wyrobów stomijnych przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 października 2023 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów medycznych wydawanych na zlecenie kwoty limitu pozostają bez zmian, zmienia się natomiast udział pacjenta w limicie w wyrobach stomijnych dla osób dorosłych i dzieci do 18. roku życia.

Po dokładne informacje zapraszamy do artykułu

Loading...